Från huset

Halloj! Nu är vi tillbaks i huset efter några dagar på hotell och utflykter.

I förrgår var vi på universal. Jag hade hela tiden trott att vi skulle på nått museum om hur man gör filmer och skit. Men så fel jag hade haha! Universal är ett jätte stort nöjesfält med två olika parker. Det var jätte häftigt gjort och amerikanarna är inte rädda för att ta i. Nackdelen var att de var långa väntetider men annars var de sjukt bra gjort!

Igår lämnade vi av Oscar och Melina som är svenskar och känner Mattias sen innan vid flygplatsen så nu blir de inte mycket svensktprat utan nu är de jag Mattias och amerikanarna kvar i huset. Haha går ju inte världs bäst med engelskan men jag försöker.

När vi lämnat dom åkte vi och shoppade massa fint. Efter första shoppingturen tänkte jag "amen va bra, de finns inte så mycket fint så jag kan nog spara lite pengar iaf" bullshit! Haha fyfan va jag shoppa och vi hann inte ens igenom hela köpcentrumet.. Kan kanske visa er sen när Mattias kör cross. (Banan ligger precis vid huset)

Vi hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0