10 mars från USA

Igår var vi på supercrossen. Trodde inte de va nått speciellt men de va sjukt stort och massa folk. Det blev en lång dag och jag som inte är så insatt hade ändå kul med mina crossvänner ;) när det blev kväll hade vi lite problem med att hitta hotell så vi ringde/ åkte runt i två timmar. Sen hittade vi ett hotell som låg 30min bort så vi åkte dit och vi betalade överdrivet mycket haha men de va lite segt att åka hem mitt i natten.

Idag har vi varit vid kusten. De har varit så sjukt varmt :) det är bikerweek så de är väldigt mycket motorcyklar överallt. Checkade in på ett nytt hotell vid universal. Efter vi checkat in åkte vi och shoppade. Vi hade bara 2 timmar på oss så de blev inte mycket shopping men ett armband och en topp. Påvägen hem till hotellet köpte vi med oss en as god pizza :) nu har jag duschat och ligger i sängen, imorgon ska vi till universalstudios. Hörs imorgon PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0