Lördag 16/2

En jobbvecka är snart över eller den fortsätter fram tills onsdag sen är jag ledig. Det är så lugnt i butikerna nu och de ända jag hatar med mitt jobb är otrevliga kunder och när det inte finns att göra. Så nu är vi i en sån period, folk är fattiga eller någoting för de finns så mycket fint i butik nu tycker jag så folk borde vara köpsugna :)
 
Veckans höjdpunkt var på alla hjärtans dag. Tror att de kan ha varit den bästa alla hjärtans dagen i mitt liv eftersom att detta år var ingen kille inblandad, alltså inte problem eller besvikelser. Firade iaf denna kärleksfulla dag med tjejerna (singlarna + kurdie ) hemma i sabbes lägenhet.  Vi hade de jätte mysigt. Åt tacos och bakselser och jorgubbar och hade de jätte trevligt. Eftersom vi inte träffat vissa på hundra år så hade vi lite att ta igen och sånt är ju alltid kul. Skvaller i all ära ;)
 
Börjar bli så jävla nervös inför Usa och sen händer de andra saker innan resan också som ligger som en klump i magen hela tiden... Men längtar som fan.
 
Nu har jag hållt på med inlägget i hundra år och vet inte vad jag ska skriva. Känns som att jag skriver bara för att skriva. Men då blir ni som tjajtar glada va ;)
 
Ne ni får ha en toppen lördag mina fina! PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0