Första helgen i februari

I fredgas fick jag hoppa in och jobba från 8-12. Kort pass men jag gjorde månadsavslutet så fick lära mig lite nytt. De gillar jag. Vill lära mig allt. Men fan va segt de va att gå upp klockan 6. Det är inte varje dag. Efter jobbet åkte jag hem till Kurdie och fixade naglarna. Så jävla skönt, har gått och haft ont för att dom har varit FÖÖR långa. Så vi kapade dom en bra bit så nu är de fjuttisar igen. De blev vanlig fransk med guldiga tippar på ringfingret. De blev bra och jag trivs. När jag hade varit hos kurdie så hade jag 20min på mig att fixa mig för att sedan åka mot stan för att träffa alla härliga gina tjejer. Jag ska vara glad att ha lärt känna så sköna människor. Vi åt på vapiano och sen drog vi vidare till söder och satte oss där och drack och snacka massa skit. Hade ju gått upp vid 6 så tog sista tåget hem och jag hade riktiga svårigheter att hålla ögonen öppna på tåget hem.  Fredagen tog kol på mig va så jävla trött hela helgen. Jobbade både lördag och söndag. Men detta har varit den tröttaste helgen på jag vet inte hur länge.
 
Har bokat biljetter till Usa nu. Den 7-27 mars är jag borta. Sen den 28 Mars åker jag till alperna haha så det är bara att byta resväska. Från varmt till kallt. Ska bli ritkigt skönt. Men är så jävla nervös över att flyga till usa själv.. min engelska är så jävla dålig haha. Och inte nog med de jag har 1 timme på mig när jag mellanlandar i tyskland...åh nu börjar jag bli nervös haha. Men de kommer gå bra Sofie ;)
 
Ni får ha en bra kväll PUSS
Älskar er mina små mysisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0