Söndag

I fredags fick jag ett erbjudande om att börja jobba på gina tricot i täby. Så i november byter jag från stinsen till täby. Ska bli kul men samtidigt lite små tråkigt attt lämna alla underbara människor. Jag kommer iof att jobba med min chef. Hon flyttar också till täby. Så det ska bli kul med lite nya utmaningar :) 
 
Annars så jobbar jag på för fullt. Är ledig imorgon och de ska bli skönt :) Va en kaos lördag igår. Vad gör folk när de är helg innan löning?  Spenderar sina sista slantar antar jag haha de va sjukt mycket faktiskt :) Ifrredags var jag ute. De va faktiskt kul. Jag hhar tappat gnistan lite när de gäller att gå ut. Jobbar man hela tiden känns de som att man aldrig kommer att palla en ugång. Man är så död när man kommer hem även om det är ett fyra timmars pass. Menmen de kommer bli många utgångar nu i några helger.
 
Nu ska jag ta en powernap sen ska jag spela match, de ni ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0