Naglar

Halloj! Hoppas allt är bra med er! Har haft en toppen dag med mina tjejer idag. Vi har suttit och gjort mina naglar, kurdie har nu gått klart sin nagelutbildning och har bara sina "egna timmar" innan hon kan göra examen i vår tror jag det är. Jag har alltid haft riktigt fina naglar men nu går de av hela tiden eftersom jag jobbar med händerna hela tiden och de har blivit gula och fula. Så jag sa till kurdie att hon fick göra vad som helst med mina naglar och sagt och gjort lät jag henne bygga dem. Vet inte hur de kommer gå på jobbet imorgon eftersom jag aldrig haft lösnaglar i hela mitt liv. Menmen är iaf jätte nöjd både med längden och allt annat. Jag älskar när de ser naturligt ut och de fick kurdie till väldigt bra. Tack kurden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0