Helgen

Helgen har gått i ett känns de som. Jobbade i stinsen i fredags, älskar stället. Man hittar överallt, älskar människorna och de är ordning och reda. Efter jobbet hämtade kurdie upp mig och vi åkte hem till henne, hon skulle fixa sabbes naglar. Va där tills riktigt sent och åkte hem och sov. Öppnade morgon därpå och jobbade till fyra. Va bara snabbt hem och ta en snabb dusch för att fixa sig iordning för att fira Frida. Vid fem stod jag hos Frida med ett glas bubbel i handen och snittar i munnen. När man är hos Frida är allt alltid jätte fint fixat. Hon kan de där med att ta hem folk ;) Runt halv sju skulle vi ta tåget, men de va någon olyckshändelse (troligvis någon som hoppat framför tåget) Så efter att ha stått ute och frysit i evigheter så fick vi äntligen tag på taxi. Vi hann bara fira frida i lokalen Frida hade hyrt i 45min eftersom olyckan försenade hela kvällen. Vi gick vidare till retro och folk söp vidare. Jag och några åkte hem lite senare medans de andra festade vidare. Har nog aldrig somnat så fort som jag gjorde i natt när jag kom hem...Idag har det bara varit jobb och ett varmt bad senare nu på kvällen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

sötis!

2012-10-22 @ 00:47:21
Postat av: Lisbeth

Hahaha dör fortfarande på den andra bilden...

Svar: Hahah ja
sofiestoughts.blogg.se

2013-01-12 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0