En ledig tisdag

Händelserik vecka som gått. Va ute med jobbet i tisdags och hade sjukt kul. Helt underbara människor! Blev en sen kväll och busschauffören körde mig nästan ända till dörren. Sjuk kväll med mycket skratt! Jobbade resten av veckan förutom i fredags då jag och kurdie var och shoppade i sollentuna. Fick med mig massa fint hem. Åkte till kurdie och fixade nya naglar. Blev fransk manikyr med guld detaljer. Blev riktigt bra! I fredags kväll firade vi farmor som fyller 65 idag. Grattis älskade du!
 
I lördags jobbade jag i täby full fart som vanligt en löningshelg. På kvällen va jag med sabbe och vi hittade på lite äventyr ;) Sen orkade vi inte va med varandra mer så vi åkte hem och sov vid typ 10 :) Ja vi är riktiga färskingar som går och lägger oss 11 på en lördag ;) I söndag var de öppning i stinsen, va full fart hela dagen och på lunchen fick jag reda på att en släkting gått bort. De är så fruktansvärt hemskt att en sjukdom kan förstöra ett liv att den kan ta någons liv. Så får man höra att tågen är försenade i flera timmar för att de är högsäsong för höstdepression och folk tar sina liv genom att hoppa framför tågen. För fan blir så arg, lev när du kan. Ta tag i ditt liv och visa att du kan göra något åt de. De är så jävla orättvist att en fin männsika skulle kunna leva i flera år till...men att cancern tog ifrån oss henne. Usch.
 
Är ledig nu i tre dagar. As skönt. Igår var jag och sabbe på eurostop hon skulle köpa träningskläder och ville ha med mig. Fyfan vilket dött centrum. Men träffade på lite vänner så de va kul. Direkt efter våran tripp så åkte jag till mormor och vi åkte vidare till kista. Hon skulle hitta byxor. Mormor shoppade förfyllt och jag hittade ingenting. Tur va väl de. La en fet beställning från jobbet när jag kom hem så imorgon får jag lite nytt förhoppningsvis :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0