10 oktober

Åh va skönt det ska bli att va ledig imorgon. Behövde verkligen de. Hur ska jag klara av vuxen livet med massa jobb 4-6 dagar i veckan. Väx upp Sofie. Livet är inte på topp för mig just nu, det är mycket som snurrar i skallen och jag mår som skit. Försöker hålla ett leende på läpparna men de är svårt, otroligt svårt. Jag vill bara må bra, kunna somna om nätterna och vakna upp och känna fan va kul de ska bli med en ny dag med nya möjligheter. Nu vill jag somna (men de går inte) och aldrig mer vakna för att jag lever i en mardröm som jag önskar att ingen människa gick igenom. ÅHH vill bara må bra. De ska jag fan få göra om ett tag hoppas jag, när jag gått igenom denna skit. För de är väl som alla säger, att de blir bättre med tiden? Men jag har lärt mig av mina misstag att gå tillbaka till ett ex som inte varit på samma nivå som man själv. De ska jag aldrig göra om. Blir jag kär igen då ska de va på riktigt. Inte hålla de hemligt i över två år. Att visa vad man känner öppet inför människor och inte smyga in i en taxi tillsammans hem från någon dålig hemmafest. Egentligen ska inte jag behöva skriva de här öppet inför er men och andra sidan har jag typ 10 läsare nu förtiden och antar att dom redan vet om de.Någon som vet vart man kan skapa en till blogg på blogg.se? Hittar inte de längre.. Och vill få ur mina tankar där istället.
 
Även om jag vet om att jag har tagit för mycket skit. Att jag fått höra lögner och att han gått bakom ryggen på mig så vet jag att vi alltid kommer vara VÄNNER. Vi har så mycket gemensama åsikter och tankar. Vi vet de mesta om varandra och jag önskar honom allt gott i livet. 
Vill tacka min fina mamma och några av mina fina vänner som verkligen har varit guld värda! All kärlek till er!
 
Annars då, har träffat mina underbar vänner från språkresan jag var på för några år sen. Herregud vilka härliga människor de där är. Som sprider glädje och de finns inga bekymmer. Vi åt på soft kök och bar som senare blev de musik och som ett uteställe. Hände så sjuka saker under kvällen som inte går att beskriva. Ett tips parkerar ni i ett p-garage i stan se till och kolla när de stänger de gjorde inte vi ;)
 
Har inte hänt så mycket annat. PUSS på er alla fina!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0