1 oktober

Har varit helt slut i huvudet den senaste veckan. Det har varit så mycket beslut och frågor så man känner sig helt borta i skallen. Kommer inte ihåg saker jag skulle göra eller saker jag sagt till folk. Så efter en full vecka med med jobb och löningshelg. Så har jag fått en välbehövd ledig dag. Har jobbat i täby lite och de är MYCKET mer att göra där så de är dags att ställa in hjärnan på ett annat tempo. De här kommer bli kanon bra för mig! Det är helt annorlunda sätt att jobba på än i stinsen. Börjar i täby redan på onsdag och är där i två veckor sen i stinsen i två veckor sedan är jag i täby på riktigt. 
 
I lördags var jag kurdie och Lilli hemma hos mig och bara va medans jag och sabbe förade lite. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och jag provade nog hela min garderob för tjejerna. Är de inte sjukt att jag jobbar på ett företag som skapar billiga men snygga kläder och jag har inget att ha på mig? Men eftersom jag förnyar min garderob x antal gånger i månaden så tänkte jag sälja mina kläder som jag använt typ 3 gånger på jobbet för att ha företagets kläder och marknadsföra de så jag kommer nog att lägga upp kläder som kanske är någon månad gammal och jag använt 3 gånger typ. Då är priset kanske 70% av original priset. Och nej jag går inte plus på de om de är de ni tror jag är ute efter ;) Men tillbaka till lördagen, jag och sabbe tog taxi till fabben där vi träffade massa gamla vänner osv, en trevlig kväll med andra ord.
 
Idag på min lediga dag blev det ett uppföljningsamtal med min läkare i stan. Hade tid halv 10. Skönt att gå upp halv åtta en dag man är ledig.. Men de gick iaf bra och mina värden ser bättre ut sen sist. Efter läkarbesöket blev de en tur i centrum med sabbe och lilli. Vi åt sushi och gick runt lite. Kul att umgås med några som också är lediga.
 
Nu har jag fastnat och vet inte vad jag ska skriva. Ha en fin kväll, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0