Onsdag

Ska verkligen ta tag i körkortet nu. Den jävla tävlings människa jag är så höll jag på att börja tjura idag när jag satt på körskolan och gjorde teoritester. Ville bara åka hem. Man tror att de går så jävla bra allt känns rätt och så får man typ 10 under godkänt. Nu jävlar 3 gratis appar är nedladdade. Har suttit fast som fjorrarna gjorde vid playahead. Klarar jag inte en fas nästa gång jag sätter mig vid datan nästa gång vet jag inte vad jag gör. Sen att hon i receptionen på körskolan frågat vart jag hållt hus gjorde inte saken bättre... Så bokade in en lektion i nästa vecka..
 
Just nu sitter jag och väntar på att träningen ska börja, den är från 20.30-22 oskön tid. Oskönt att träna. Dom kommer säkert köra skiten ur mig bara för att de vet hur otränad och lat jag är. Medans mer än hälften av laget har slickat sandaspåret har jag legat i fosterställning i soffan och ätit godis typ :) Bara att va beredd på träningsvärken som uppstår i morgon... Menmen kul och träffa alla i laget :)
 
Nu ska jag städa upp här hemma, städerksna kommer imorgon och min walk in closet ser sådär ut. Men de gör inte mig nått ;) Ni får ha en topp kväll alla fina! PUSS
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0