Måndag

Är helt lost som människa vet liksom inte hur jag ska ta tag i saker. Speciellt inte skoluppgifter. Jag är ingen idé spruta längre. Står still i huvudet på mig. Så imorgon bitti ska jag till skolan för att få lite hjälp med att komma igång och få saker jag ligger efter med klara ska bli otroligt skönt.

Helgen har varit bra. I lördags jobbade jag 9-16 efter de var de att fira kusinen som fyllde år. Efter de åkte jag och några av tjejerna till söder för att fira två vänner till Frida. Så vi var på "50" års kalas ;) Det var riktigt trevligt. Vi blev bjudna på middag på stereo och va även kvar där sen när nattklubben drog igång. Riktigt skön lokal faktikst. Blev lite kaos när vi skulle hem som faktiskt är kul haha menmen kaos i paradiset. Kom hem runt 3 tiden och hur underbart är de inte när de börjar bli ljust? Sjukt underbart!

Nu ska jag försöka skriva ett cv och platsansökan.. Har aldrig ägt ett cv i hela mitt liv och jag har aldrig i hela mitt liv sökt ett jobb...Jaja dags att ta tag i skolan nu PUSS!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0