Tisdag

Har inte bloggat på en vecka typ men mycket har hänt. Har bla lämnat in alla mina uppgifter i skolan så det är bara någon enstaka skoldag och två praktikdagar eller ja en praktik och en jobb ;) Så det är stört att vi går ut den 13 Juni. Påtal om de var jag och momor och beställde min studentpresent igår i kista. Blev inte riktigt som vi tänkt oss men detta blir fint det med. Jag och mormor shoppade även lite annat i kista. Har shoppat massa sen lönen :D och sen har jag faktiskt sålt saker i helgen. Jag kurdie och Natta stod på täby galopp och sålde våra saker på loppis. Det var as kul haha. Men va så jävla allergisk den dagen så de tog typ död på mig. Så en kväll med tjejerna när vi såg Looren vinna satt grymt bra. Vi stod i valet och kvalet på att dra till fabben men hörde att de ändå inte var kul där så då var de bara ännu skönare att vi valde att vara hemma. Sen har massa annat hänt också under dessa obloggade dagar också me dom får ni inte ta del av ;) PUSS





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0