Långhelg

Jag skrev ett inlägg tidigare idag men måste ha glömt att publicera de. Menmen vi kör på ett nytt nu när jag har paus i pluggandet. Min hjärna orkar inte tänka mer och jag orkar egetnligen inte skriva en mening till. De ända som finns i huvudet är dedära jävla nationella som är imorgon bitti. Kommer inte slappna av förnst alla delar är över.. Sen ska nästan hela projektet in på fredag.....ååååh va stressad jag blev när jag skrev de här. Menmen.. Bara att sitta hela kvällen idag och imorgon.

Långhelgen har varit riktigt härlig. Har tagit de lugnt och även festat på valborg som alla fjorrar gjorde :) Började hos Julia och grillade och hade de mysigt. Senare under kvällen åkte vi till Viby där de va fest. Va lite för mycket folk men grym musik och trevliga människor. Och det är kul hur våran resa till och från fester alltid är roligast haha! Snäll som Steffi va gjorde vi ett stop på donken som jag köpte med mig. De va galet underbart! Ett tips smaka de nya kycklingbitarna på donken super goda!! Igår vaknade jag upp glad som en gris och fick en god lunch serverad. Vi va ute hela eftermiddagen och de va inte kul alls för mina ögon och näsa. Fyfan för pollen!

Mer bilder från valborg kommer någon annan dag ;)

Imorgon är de nationella på morgonen sen praktik. Kommer nog vara mycket att göra eftersom det är tjejkväll imorgon kväll så det är 20% på hela sortimentet (utom rean). Men ska nog kolla kvar efter praktiken och kolla om scorett har nått bra erbjudande har troligtvis hittat mina studentskor där :) Ha en fin kväll! Nu väntar scampi (?) PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0