Tisdag

Kände mig riktigt duktig imorse när jag gick upp tidigare för att få hjälp med projektarbetet. Satt och gjorde de i 50 min och fick saker förklarat för mig som jag inte förstod och nu börjar jag komma på fötter igen känns det som. Efter det var det engelska och vår lärare sa att hon tyckte de såg bra ut för alla i gruppen på uppsattsen men att de andra lärarna också ska bedömma. Det var verkligen en liten lättnad att höra de orden. För då kan det inte var så katastrof då.

Efter min korta skoldag åkte jag till centrum och gick runt där själv. Väntade på lilli i en timme. Sen åkte vi till rudbeck för att hämta hennes data och köpa biljetter till madde och deras skiva. Kommer bli kul! På vägen dit skulle jag ta ut pengar och sjävklart glömde jag dem i bankomaten kuuuul jag som inte ville sno från sparkontot denna månaden. Men de måste jag göra troligtvis iof är folk skyldig mig pengar så..får se när jag får dem också. Men ändå surt att ge pengar sådär till någon annan. Aja ett bevis på att jag HATAR kontanter :)

Nu ska jag ta en powernap sen plugga arslet av mig senare blire träning :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0