Tisdag

Mamma tycker jag ser ut som kissie på bilden nedan, tack verkligen tack!

Vaknade imorse och insåg att städerskan var här slängde iväg en chatt på fb till tjejerna och fråga om någon ville hitta på något direkt så att jag kom bort från huset och fick svar att jag fick komma till kurdie som låg vid poolen. Upp från sängen fram med sommarklädslådan, på med bikinin och gick till kurdie. Jag, issa och kurdie har legat vid poolen hela dagen förutom en tur till donken. Perfekt lunch. Nu ska jag plugga fram tills träningen. Ganska så sjukt att alla inlämningar ska vara klara tills på fredag. Sen är allt i princip slut. Sjuuuuuuukt!

Igår var de en kort skoldag. Satt kvar efter lektionen och försökte plugga men de gick inte kunde inte koncentrera mig så gick till centrum och köpte present till morfar som fyllede 68år igår. Fick även men mig saker till mig själv :) Fick mat hos mormor och fy satan va gott de var!  

Världens bästa mormor och morfar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0