Idag är de onsdag

Mått piss idag. Sov skit, när jag skulle gå upp imorse hade jag en cp känsla. Ville verkligen bara vända mig om och somna om. När jag satt på lektionen i skolan fick jag tillbaka känsla kändes som att jag skulle svimma hela tiden. Fick svett och frys attacker och trodde jag skulle svimma hela dagen typ. När jag kom hem la jag mig ner i sängen och somnade med handen på tangentbordet och sov i två timmar. Sjukt! Har annars varit hos Fam Lundin för Thomas fyllde år så vi fikade och jag och louise satt och snacka massa skit :) Nu ska jag lägga mig tror jag. Hoppas på att somna direkt.

Imorgon är det praktik... de va lääängesen! Mitten av dagen blir de lunchdejt med mormor samt kolla ut min studentpresent. Påtal om stundentpresenter. Är de inte väldigt fult att man ska få saker för att man går ut skolan? Folk blir typ arga över att jag inte önskar mig någonting. Men jag uppskattar att dom kommer över och firar mig bara. Menmen svårt de där.


Inlägget såg så tråkigt ut utan bild. Här är iaf min headerbild på min webbdesign blogg ;) Japp jag har för första gången använt mig av photoshop! Hahahahah dör lite!

Kommentarer
Postat av: Krille

Du som jobbar på gina, finns den vita virkade fransvästen kvar i butik? för de e slut online..

2012-05-28 @ 23:14:51
Postat av: Sofie

Jag vet inte vi i stinsen har den iaf inte tror att den är slut överallt vi hann inte ens ha den I en vecka innan den tog slut :p

2012-05-29 @ 13:44:04
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ps krille låter som en kille och då tror jag inte du ska ha en xs-s men m-l finns på hemsidan ;)

2012-05-31 @ 20:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0