virkat

Hade en lektion imorse, vidare till körskolan gjorde ett test fick bättre än igår kändes skönt! Gick till centrum mötte Lilli, tog en fika och snacka massa strunt. Kul och träffas när man inte träffas så mycket nu förtiden. Efter fikat blev de lite shopping. Fick med mig två par underbara virkade shorts har letat efter ett par vita i år och dagar och nu hittade jag ett par söta så var tvungen att köpa ett par vita och svarta :) Åkte hem och fick ett samtal från jobbet. De behövde hjälp så fick jobba i sollentuna och stänga där. Nu sitter jag i sängen trött som en sill och somnar vilken sekund som helst. Hoppas ni haft en fin dag! PUSS!

Hahah fan va billig jag ser ut på bilden. Men kommer inte riktigt ha den outfiten i sommar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0