Onsdag

Åh va unerbart det är att sitta vid sin egen dator. Gillar inte att blogga från andras datorer och min skoldata är liksom inte min ;) Lyssna på sin egen musik, ha sina bilder, alla sina favoritbloggar ja ni förstår. Nu sitter jag iaf vid min 3½ åriga kärlek som kanske snart tar slut. Så ska lägga över alla bilder på min hårddisk ifall nått skulle hända.

Har legat hemma både igår och idag. Det började egetnligen i lördags när jag vakna och hade jätte ont i bröstet när jag pratade, andades och speciellt skratta. Weei och de va i lördags Avicii var. Så de var ganska ansträngande att vara där men de va ju grymt. Men det var lite för mycket hoppande fjorrar på Avicii. Och att stå och dansa i klackar i typ 5 timmar i sträck är inte heller någon hitt. Men stämningen, musiken de går inte att beskriva för folk som inte var där. Det är så grymt. Men summerburst går typ inte att jämföra. De va så mycket bättre! :D Har höga förväntningar i juni nu ;)

Orkar inte ligga inne en dag till även fast jag behöver de. Jag går till praktiken imorgon och ser hur länge jag orkar. Har varit helt sänkt dessa dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0