Glad tjej!

Satte mina två härliga semsterveckor idag. Vecka 33 och 34. 34 åker jag mamma och nicke utomlands någonstans. och 33 får vi se vad som sker. Är även super glad för en sak som jag fick reda på idag. Åh herregud har svävat på moln hela dag typ. Vågar inte säga för mycket än men ni kommer garanterat få reda på de sen :D

Annars då, jobbar som vanligt. Löning igår. Satt fint med några fina lax på kontot ;) Och snälla gina tricot kan ni snaälla göra lite fula kläder också?? personal undanhängningskåpet är överfullt med lappar där de står Sofie på. Ni dödar min ekonomi :(:(  Annars är allt på topp, förutom att min käke gör cp ont. Blir de inte bättre nästa vecka får vi ta en titt hos doktorn...




Ångrar inte ett dugg att jag lämnade tillbaka den gröna vårjackan, är så nöjd med min som jag haft i typ 4-5år. Kommer ha den i lika många år till! PUSS på er ha en fin kväll! för de ska jag :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0