Söndag

Kurdie sa något bra igår. "Tänk egentligen Sofie va bra de är när folk köper lika dana saker som dig, då lämnar du tillbaka de sen och får tillbaka dina pengar" Det är egetnligen så sant. MEn och andra sidan är de så jävla tråkigt att behöva göra. Har nu lämnat tillbaka saker som folk (människor i min närhet)har köpt lika dant av. Fast idag kom jag hem med mer saker.. men har tappat bort mitt kvitto på jackan jag köpte..så fick ta saker av samma värde. Köpte perfekta saker som är bra att jobba i. Jobbet gick bra, tiden gick fort.

Imorgon väntar skola, har en stor inlämning som ska in så vi får se hur de går. Efter skolan har jag körlektion. Hoppas jag inte har tappat något :P Ni får ha en fin kväll, för de ska jag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0