Lördag

Halloj, lördag idag. Vaknade upp tillsammans med em gosig karl. Finns de något bättre än att mysa på morgonen? Ne! Shoppade med mamma idag. Hon handlade en massa och jag va smakråd, hon måste ju haft den bästa ;) Vi gick runt lite i stinsen och hade de mys. Efter de började jag jobba och fy helvette va mycket det har varit att göra idag. Hallå de är helg innan löning??? Aja de va ju bara bra och kul. Men nu till en sak. Helt ärligt förstår jag varför så många ungar inte är väluppfostrade. Hur ska man kunna vara de när ens förälder är precis lika äckliga? Haha finns så mycket äckliga människor! Finns så mycket kunder på jobbet som jag med mitt osköna temperament vill strypa :) Sen en annan sak, hur mycket bajs har folk i ansiktet? Jag har aldrig i hela mitt liv fått smink på mina kläder och folk kladdar som grisar, imorgon när jag öppnar ska jag visa er ett exempel på en topp. Alltså de ser ut som bajs typ. Herregud. Aja. Nu ska jag sussa, så jag är pigg imorgon. Öppnar nämligen pussis!


;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0