Fredagsmys

Skönt med fredag eller ;) Nja jobbar som vanligt i helgen. Men om två veckor är jag ledig min första helg på 11 veckor blir de då. Ska bli riktigt skönt faktiskt att inte göra nåååågonting eller göra massor får ta helgen som den kommer :) Imorgon blir de shopping med mamma iaf innan jag börjar jobba. Inte för min del utan för mamma har köpt lite fina saker i veckan redan, kommer längre ner i inlägget :) Annrs då? Livet leker. Äter skräpmat, myser, pluggar och sover typ. Sov en hel natt igår och i förrigår = utslagen, somna verkligen direkt. As glad :D

Hade massa jag skulle skriva men orkar inte så avslutar här puss! Äh mina nya kläder fanns inte på hemsidan så ni får se de någon gång när de sitter på mig istället kanske imorgon redan ;) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0