Söndag

Oskön natt. Sov inte mycket alls. Tror mina sömnproblem är tillbaka..orkar verkligen inte med de också allt på samma gång wey.  

Håller på med en inlämning som jag trodde jag nästan va klar med men då var de fler moment än väntat orkar inteeee..MEN någoting positivt som hänt idag är att jag köpt min studentklänning åhhh den är så fin!! Bara dags att hitta skor men de får bli ett par beiga(?) eller puderrosa pumps med högplatå så man orkar ha dem hela dagen. De ser man lite här och var så de är inte lika stor panik med dem :) Övningskörde in till stan och sedan runt om lite i stan. Tänk om jag hade pluggat teori tidigare....då skulle jag garanterat sitta med ett jävla körkort nu. Men ska försöka fixa skiten på tisdag. Boka teori och uppkörning och allt vad de innebär.. Men har så mycket press på allt nu. Vill gå ut med grymma betyg, vill klara engelskan (som jag inte kommer göra, bara de är en oro). Alla tjatar på att jag ska ta körkortet. Jag är aldrig ledig jag är bara allmänt stressad. Den ända gången i mitt liv som jag iof inte behöver oroa mig för pengar. De är en jävligt bra känsla. Haha så har jag 200spänn att leva på tills lönen kommer. Får snylta från sparkontot.. Men jobbade vara två dagar i januari så fick ingen lön typ :P Nog pratat om mitt ointressanta liv. Ska plugga vidare nu så att jag kan bocka av en sak som ska göras! PUSS



Hade min nya jacka på mig idag..liiite för kallt men fan så snygg den är! När jag stod i provrummet idag såg jag att jag hade glömt prislappen kvar på jackan..tur att den satt i nacken ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0