Lördag

Såg på reprisen igår av big brother från i torsdags och fredags. Åh herregud vart ska man börja. Vad är de för människor? 1. Vem fan mobbar någon helt öppet i tv? Alla vet att Hanna W inte har alla hästar hemma men låt henne va usch! 2.Vad är de för äckliga människor som spottar i maten och låter andra äta de? 3. De äckligaste jag har sett man höll inte ens på så när man var fjorre. VARFÖR HÅNGLAR ALLA MED ALLA? TJEJER SOM KILLAR?!?!?! Blir ni inte äcklade? Usch fyfan vissa av dem där inne är liksom mammor typ som om min mamma skulle stå och strula med någon som va 15år yngre.....åh herre. Förlåt va bara tvnungen. Sitter nästan och gömmer mig bakom kudden för att de är så vidrigt.

Jobbet gick fort. När jag kom hem väntade grillade revbenspjäll mums. Efter de har jag bara legat i sängen och myst med mig själv. Va för seg för att dra över till några vänner. Jag vill bli frisk, jag vill träffa mina underbara lagkamrater = börja träna. Jag vill kunna prata normalt utan att låta som en bebis osvosv. Jag vill gärna va frisk ett bra tag nu! Är sjuk hela tiden typ.

Funderar på att gå och lägga mig faktiskt. Eller iaf lägga mig ner och kanske se några avsnitt av sex and the city, steffi du saknar inte dina boxar va? Har en del kvar nämligen ;) Jag som hade tänkt mig att lägga upp alla nya sköna låtar. Men ni får hitta dem som finns på spotify hittar ni på min lista dom som inte finns på spotify än lovar jag att länka till någon annan dag. För de är sån musik som jag tycker alla i världen borde få ta del av. Musik alltså ♥ Påtal om musik, har hört 4 låtar som varit med i mellodifestivalen tror jag och måste säga att rätt låt vann. PUSS PÅ ER!

Förlåt steffi...jag hade strumpbyxor under shortsen idag... Men tro mig de va snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0