Måndag

Hej alla solstrålar. Hoppas allt är bra med er. Själv är livet toppen. Är glad som en bäver, trött som en apa dock. Va i skolan idag. De va skönt. Saknar lite skolan när man aldrig är där. Ni vet, skumma skämt. Saker som uppfattas fel osv. Haha fast vi är ganska sjuka också ;) Blev en lektion sen drog klassen till arbetsförmedlingen. Tänk egentligen vad nära vi är studenten. 3 jävla månader kvar. Sen har jag ingen mer skola. Fy helvette va skönt! Påtal om något helt annat ganska roligt eller tragiskt vet inte vad man ska kalla de riktigt.. så ringde min lärare idag och sa att specialläraren hade sett en anteckning på att jag ville utredas för dyselexi. Ganska oskön skola jag går i egentligen dedär de va noterat när jag börja tvåan i slutet av trean tycker de att jag ska utredas. Jag är 95% säker på att jag har de. Blir väl så när rektorn tänker mer på hennes feta lön än på sina elever ;) De kanske ska vara mitt tack tal på studentlunchen. Skämt och sido tror jag att de andra klasserna har de bra i skolan de är bara vi klassen vngs ledning glömde.

Nu ska jag va positiv och städa undan lite här hemma, städerskan kommer imorgon. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0