PUSS

Har samlat ihop 15par skor och några jackor men min statistik har inte varit så bra den senaste veckan så vågar inte lägga upp nått nu haha. Blir pinigt om ingen är intresserad även fast de är fina saker :) Skulle liksom känna mig lite som en looser ;)

På söndag bär det av in till stan för att förhoppningsvis köpa min studentklänning. Har hittat en som är så jävla söt! Tänker inte berätta eller visa någoting om den förnst dagen innan studenten tror jag. Man vet aldrig med människor. Och jag vill faktiskt inte ha något likadant som någon annan. Och de hoppas jag att människor har översende med ;) Imorgon blir de jobb. Läser inte ni alltid de? Att jag jobbar? Haha just därför min blogg är så jävla tråkig. För den tiden jag är ledig från skolan då jobbar jag ;) Menmen ni får ha en fin fredagskväll och ta de lugnt med fyllan, det är så ocharmigt med för fulla människor PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0