Måndag

Blev en nattpromenad som ledde till sovsällskap. Glad som fan var jag att jag fick de, vaknade nämligen inatt och trodde att jag skulle dö, på riktigt dö av min hals som hade slemmat ihop totalt. Kunde inte svälja mitt eget saliv. Trodde jag skulle svimma. Men de gjorde jag inte tog en ipren, alvedon och en halstablett och somnade om. När jag vaknade var slemet borta men har fortfarande ont i halsen och öronen. De där jävla flaket gjorde verkligen sitt. Har haft ont ända sen dess.

Åkte in med pappa till stan vid lunchtid. Vi köpte med oss mat och åt på hans jobb, efter maten åkte jag mot stan själv och förkortade min klocka. Åh herregud vad jag är glad fick min efterlängtade Marc Jacobs klocka i studentpressent. Sen gick jag runt och shoppade lite i stan helt själv. Fick med mig lite saker. Ett par shorts från gina som är helt underbara. Dom är lite stora men de är skit samma. Så nu får sommaren komma så man kan få använda alla shorts har köpt 13 par shorts i vår/sommar :) Hoppas du inte läste de där mamma ;)

Annars så köpte jag ett par pilotbrillor. Har velat ha ett par i hundra år men rayban brillorna passar inte mitt ansikte och sen har många av mina vänner de typ men hittade ett par idag som passar mitt ansikte perfekt och jag vill ha ett par le specs brillor också älskar glaset på deras solbrillor så idag gjorde jag två flugor i en smäll köpte ett par pilotisar med nästan le specs glas :D

Nu ska sjuka jag slå på en film och gråta lite för att jag inte får träffa en människa på två veckor. Japp, kommer va två av de segaste veckorna i mitt liv.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0