Måndag!

Idag är det måndag, börjar bli nervös inför studenten. Men de kommer va en bland de bästa dagar i mitt liv så de finns väl ingenitng att va nervös över. Skolan är över och jag går ut med hyffsat bra betyg dock hade jag velat göra om 1an då jag va sjuk hela hösten men de är sånt man får ta när kroppen har noll imunförsvar..

Har förberett massa den senaste tiden, byggt tak på altanen, satt upp tält på tomten, handlat massa osvosv. Det är runt 60 underbara människor som kommer och firar mig. Sjukt, bara underbara männiksor också! Åh dagen kommer bli så bra med champangefrukost 07.30 sen får vi väl se när kvällen/ natten slutar ;)

Ni har missat några fina dagar i mitt liv. Har varit och käkat med mina fina arbetskamrater och tackat av min butikschef. Känns riktigt tråkigt att hon har slutat. Åt iaf en SKIT god middag på jimmys steakhouse i slussen. Rekomenderar verkligen! Vattnas fortfarande när jag tänker på min oxfile haha okej de där lät bara sjukt. Menmen är dö trötts nu förtiden har jätte jobbiga sömnproblem och marddrömmar om nätterna.. Ska ta och försöka sova nu för att fira några av mina närmaste som tar studenten imorgon PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0