Onsdag

Okej kan ju bara säga att jag inte förstår mig på nya blogg.se Tänkte lägga in sjuka låtar, men vet inte hur man gör längre. (Y) så tyvärr mina fina besökare!
 
Rean började i måndags och jag stod själv från 16-20 det gjorde sitt kan man ju säga. Det var mega kaos. Men det är sånt jag älskar iaf lite. Det är mindre kul att behöva lämna butiken stökig och provrummet överfullt med kläder. Men det är iaf kul när det är full fart i butiken. Tänkte på en sak idag ang just provrummet. Jag står och plockar upp kläder från ett provrum och de ett gäng tjejer som ser hur mycket jag har i famnen så frågar de. Kan du ta de här? Blev så sur och sa ja om jag får med mig de, ser inte ut som de va och ett hån garv. (min smygdamp kommer fram) Jag börjar känna de mer och mer nu när vi har rea att är de svårt för en människa att gå en omväg eller till och med på vägen ut för att hänga tillbaka ett eller två plagg? Nu tänker ni jaja de är hennes jobb men jag känner mig typ förnedrad när folk slänger kläderna på bänken mitt framför mig eller när jag får allt i en hög i famnen. Varför är de bara så när de är rea? De är aldrig så när det ordinariepris. Blir kläderna mindre värda för att de sänks eller vad är de?
 
Äh lite tankar bara. Köpte faktiskt en långklänning och underkläder på rean idag. Sen köpte jag en underbar kavaj dock inte på rea men har suktat för länge nu så den får va värd sitt pris.. Vi får inte in så mycket nya kläder nu. Känner inte något köpsug alls. Vad har hänt ;)
 
Imorgon blir de mer jobb sen är jag ledig i några dagar sen är de hårdkörning igen på jobbfronten. Hoppas allt är bra med er! Puss på er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0