Summerburst i mitt ♥

Innan jag skriver och lägger upp bilder från studenten så vill jag ha alla bilder från alla håll och kanter för jag har nästan inga själv och de blir tråkigt när det är tråkiga bilder med, så studenten får vänta så kör jag på med helgen så länge.

I fredags träffades vi klockan 11 hos frida på brunch. Sjukt va fint Frida hade gjort. Vi åt och hade de trevligt fram tills 15 (?) då började vi rulla mot stadion där en av årets händelser ägde rum. Det var summerburst! Sjukt vilket drag det var. Hade de verkligen svin kul det var öronorgasm på hög nivå.

Igår vaknade vi med spöregn utanför och fönstret. Men vad gjorde de? Vi åkte in när regnet hade slutat och när vi kliver in på stadion så kom solen fram. Så vi kom verkligen med solsken ;) I går var den bästa dagen, Sebastian Ingrosso var klart bäst av de jag hörde! Ne nu kan jag leva ett gott liv ett år till tills nästa år! Sjukt va bra de var och man märker veklrigen vilken förändring med allt de dåliga från förra året :D Tummen upp för helgen!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0