Söndag

OJ här har blogg.se gjorts om väldigt mycket. Hoppas det är lika lätt som de var förut. Speciellt när man är så handikapad som jag är tekniskt sätt. Jag tänkte mest säga att jag inte kommer att blogga så mycket som ni märkt. Visst jag har några tappra läsare kvar men vill säga till er att jag kanske kommer uppdatera max en gång i veckan typ. Jobbar ganska mycket nu speciellt i Juli. Sen har även min dator fått virus och den går det inte att göra så mycket med men vi ska lämna in den i veckan så får vi se om den funkar sen igen :)

Annars så leker livet. Vet liksom inte alls hur jag mår. Ena dagen är jag världens gladaste och en annan dag är jag världens drygaste och tröttaste. Men det är mycket som händer nu i mitt liv från alla möjliga håll så det kanske inte är så konstigt. Men har varit förkyld nu i en vecka och den håller på att förvinna så det är super skönt!

Imorgon börjar REAN på gina så det kommer nog vara ganska mycket folk och mycket att göra. Vi kommer att ha jätte mycket REA! Så ett tips är nog att kolla in den snabbt eftersom att storlekar oftast försvinner ganska fort ;)

Men ni får ha en bra kväll! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0