Sommar?!

Åh är de inte underbart att det ät så fint väder ute? Äntligen kommer sommaren..fast nu börjar de bli lite molningt. Har suttit ute i 20min och de fick räcka för min del. All credd till er som kan sitta i flera timmar ute och sola. Själv klarar jag de inte alls. Även fast jag satt och läste skvaller och mode tidningar så går de inte. Varmt och äckligt och myrorna börjar krypa inombords. Fick faktiskt en liten rand på dessa 20 min. Weey!
 
Fast de roligaste är väl ändå att kunna använda alla sommarkläder man köpt på sig. Ska ner till centrum med julia snart och har stått i 30min och bytt outfit flera gånger bara för att man köpt så mycket och man vill använda allt. Man vet ju inte när de blir varmt ute nästa gång igen. O nej jag är inte ens sån som kollar vädret eller tror iaf inte på de dära. De har typ aldrig stämt iaf så de Säger man 24/7 fortfarande? Äsch de lät bra i denna mening iaf. För att komma tillbaks till shoppandet så måste jag köpa massa basplagg i svart och vitt. Vi har massa basplagg på rean men dom satt inge bra på mig och de man vill ha finns bara i för stora storlekar tyvärr. Så får nog gå till konkurrenterna och handla lite ;)
 
Nu ska jag ta och städa upp lite här hemma för nästa vecka blir de pappa vecka. Sött va att jag har pappa och mamma vecka fortfarande? Men de är för att jag aldrig skulle kunna tänka mig att bara bo hos en när de bor så nära varandra. Skulle va skillnad om förhållandena va annorluna :)
 
Äh nu blev de 67432 olika ämnen! Hoppas ni får en fin dag!
Har på mig ett par jätte fina shorts från gina. Äntligen får jag använda dem! PS japp jag har långa armar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0