Nationaldagen

Idag är ja riktigt seg, hade mösspåtagning i går i skolan. Eftersom att väsby nya ska sticka ut lite hade vi vår en vecka innan studenten. Man brukar säga att man ska ha de fyra veckor innan menmen. Bättre sent än aldrig ;) Hade mingel i skolan någon halvtimme. JAG FICK VETA ATT JAG FICK G I ENGELSKA :D:D:D så jävla glad har mått så dåligt de två senaste åren för den dära jävla engelskan! Sen iaf var de hem för mig och dra på Malins studentmottagning. De va trevligt där. Åkte sen vidare in mot stan där nästan hela klassen satt och drack på nivå. Va jätte trevligt där. Sen skulle vi vidare till sommar och där va jag och sabbe någon timme typ. Sög verkligen där. Visst jag Lilli Frida och Sabbe drev och gick ett varv och dansa på varje dansgolv men fyfan de va inte alls kul där. Inte ens house dansgolvet va de bra musik på liksom....Menmen någonting måste det ju vara som lockar när de alltid är så sjukt mycket folk där. Åkte hem runt halv tre. Tog nattbussen halva vägen sen taxi (Y) skönt att landa i säng sen.

Idag vaknade jag halv ett. Sjukt segt! Åkte till kista med Sabbe för att byta storlek på ett par byxor och sen blev jag ägare till ett par helt sjukt söta skor! Även fast de bara fanns 36 så var jag bara tvungen att ha dem. Så jag ber till gud att ena skon töjer sig lite (har två olika stora fötter) Jaja nu ska jag ta en bastu och sen göra massa nödvändigt måla naglar och sånt sen får vi se vad som sker :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0