Måndag

Det va en bland de konstigaste kvällarna i mitt liv igår. Allt började verkligen hur bra som helst igår. Vi hade massa människor här och firade en jätte rolig sak som hänt ett av pappas företag. Allt va verkligen jätte trevligt. Jag va lite små bakis hela dagen igår för de va längesen jag drack alkohol som jag gjorde i lördags. Så kände mig endå ganska seg. Så jag gick ner och la mig och kollade på Jersey shore. När klockan blev typ 00.00 låter de som att en lastbil typ har kört in i huset de verkligen dånar i hela huset. Jag hör hur alla springer till nickes rum. Då var de hela Nickes fönster som hade gått sönder. Han skulle öppna de och fönstret låg helt och hållet på marken. Och vi har väldigt stora fönster på vår övervåning. Nicke får iaf fullt med glassplitter i handen och armen och jag ska hjälpa honom att ta ut de när de börjar snurra i hela skallen. Jag visste precis vad som skulle hände. Jag svimmade och fick massa kramper. De är en så obehaglig känsla och under de där  få sekunderna hinner jag alltid drömma. Igår var de om ett slagsmål i Jersey Shore. Och eftersom jag fortfarande krampar när jag vaknar så käns de som att man är med i slagsmålet och typ slåss. Äh de är en sjuk känsla. Jag har typ inte svimmat på ett år, brukade svimma ganska ofta förut..menmen nu mår alla bra och fönsterrutan lagades i morse redan. Men tänk hur en kväll kan vända så fort från att va så bra till nått så sjukt..
 
Inatt var första natten på säkert en månad jag inte vaknade en enda gång. Vakna vid 8 en gång men inte innan de. Tror jag va lite utmattad men ni förstår inte den känslan för mig...att få sova en hel natt.. Annars idag ahr jag varit med mormor och morfar och handlat och lite sånt. Dom är så underbara! Senare ska jag laga middag till mig och nicke det blir mackaronepudding. Dags att lära sig nya enkla maträtter :)
 
Hoppas ni haft en skön dag och får en fin kväll! För de ska jag här kör vi Jersey Shore maraton ikväll. Har 3 avsnitt på säsong 1 kvar ;) PUSS
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0