Lördag

Gud va trött jag är. Att ha legat vaken sen 4-5 på morgonen 3 dagar i rad och är ingen hitt för mig, att sova ca 4 timmar per natt.. I morse somnade jag dock om men de va en timme tills klockan skulle ringa så de va drygt menmen. Jag har inga problem när jag väl lägger mig och ska sova för natten men sen när jag vaknar så är de fan omöjligt att somna om.
 
Jobbade från 9-14.30 idag skulle egneltigen sluta 16 men de va så dött så gick tidigare. Åkte med steffi till centrum där vi mötte upp sabbe och åt tamarine. Sjukt gott och jag brukar inte alls va känslig när de är starkt men nu, fyfan mina läppar brändes sönder. Sjukt gott iaf! Fick med mig en långkjol från hms rea. Tror att de egentligen är en strandkjol men jag köpte en underkjol till så de blev som en vanlig kjol blev snyggt faktiskt. Visar er någon dag när de invigs :) Kom precis upp ur ett varmt bad. Har varit på middag hos några och suttit ute hela kvällen så blev lite frusen satt med min beiga vinter/höst jacka. Nu har jag packat upp mina påsar som har stått sen gårdagen med massa shopping i. Det är ju garanterat de bästa att packa upp allt när man kommer hem. Men va typ inte hemma igår så.. Känner att jag varit duktig med att inte handla framtills nu i veckan fuu för mig. Köpte 4 filmer idag också ska nog ta och slå på en och försöka sussa. Kommer nog gå fint att slockna idag haha åh herre mina ögon dör snart.
 
Ni får ha de bra!
Samma pose, lika dant linne osv som igår haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0