Ledig

Wey min andra lediga dag på två veckor känns underbart. Iof sov jag bort min andra lediga dag fast de va molnigt så de gjorde inte så mycket. Idag är de sol. Tänk att jag kan ha flyt med någonting här i livet en solig ledig dag! Ska sitta ute och pressa sönder hela dagen. Har noll färg på kroppen. Behöver lite så jag inte bränner sönder mig i Turkiet om några veckor.. Ska bli så skönt ska uppskatta varenda dag på min semester. Får se hur min höst och vinter kommer se ut kanske har semester i någon/några månader då. Åker nog till USA med min syssling och bor med honom ett bra tag så man kommer bort lite. Behöver de vill egentligen bort nununu men vore de lättare skulle jag va där nu :) annars då varit på poolparty hos Amanda i lördags. Folk badade med mobiler och klockor osv. Haha de va iaf trevligt. Jag och Kurdie gick hem från rotebro mitt i natten men de gick bra ;) sen har jag shoppat en massa nu saker. Vissa saker är bara för bra fynd. Ni får ha en bra dag! För jag tillbringar den ute i solen hela dagen :) Piss och puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0