Längesen sist

Halloj, hoppas allt är bra med er (visst lät de där som en videoblogg). Här är livet rörigt iaf men har nu fått tillbaka min dator som inte hade virus hade bara installerat något skit som hängde datan typ, så de säger väl hur teknisk jag är.
 
I veckan har jag jobbat och haft den mest random vecka på jobbet, har hänt så sjuka saker haha. Menmen de är bara kul även fast de i vanliga fall är kul och mina arbetskamrater är sjuka i huvudet underbara! Det är ganska mycket nu när andra rean började så nu har vi massa nytt på rean. Nu blev de ganska mycket fint så har shoppat lite för mycket den senaste veckan. Har även kommit in massa höst kläder som gör än så äckligt kär och shopping sugen. Nu börjar de bli jobbigt att jobba igen..
 
Idag har jag legat vaken sen 4 i natt. Gick upp vid åtta och glodde på tv. När klockan blev 11 ringde mitt alarm på mobilen och jaf trodde seriöst att klockan va 17 på eftermiddagen. Hade varit uppe så länge. Sjukt. Och idag är jag piggare än vanligt av någon konstig anledning. Har iaf varit i stan med mina småkusiner medans deras mamma och min faster va på massage. Vi har fikat och shoppat och haft de allmänt trevligt. Man blir alltid på så bra humör av dem. De är sjukt, älskade ungar! 
 
Vill bara tipsa om dessa jeans. Köpte dem på rean på jobbet. Har stått i provrummet x antal gånger och tvekat på dem men nu när de va halva priset så va jag tvungen. Har haft dom på mig hela veckan. De är såååååååå sköna. Det är så stretchiga(?) och mjuka och de är inte många jeans som passar mig i längden och dessa är perfekta. Hoppas dock inte de töjer sig så mycket. Har hört att dom gör de i midjan menmen.Kostar 250kr nu när de är halva priset och heter Kristen zip jeans, lt blue är färgen tror jag. Sen finns det ju andra färger men dom är inte på rean :)
 
Nu ska jag sussa. Puss på alla som förtjänar de ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0