Good time

Igår va jag en snabbis i centrum och gjorde lite ärenden. Efter de åkte jag och mamma till barkaby bland alla människor. Hur orkar folk vara där? Gud de är så mycket folk! Dit åker man helst inte i onödan ;) Köpte lite smått och gott till hemmet och nu kan jag ha lite mer kläder här också som kan hänga :D Blev väldigt fint.

Igår kväll så bestämde vi oss ganska sent för att åka till club w. Det var trevligt där, stod och snacka med folk i baren och dansade tills det stängde. Tror aldrig tiden har gått så fort någon gång på krogen tror jag. De bästa är ju helt klart musiken. Den är helt jävla grym. Hade en jätte bra kväll iaf!

Idag har det bara blivit slapp i soffan och middag hos mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0