Framtiden

Det är skrämande hur min statistik har höjts den senaste tiden. Att så många personer sitter och läser min text och ser på mina bilder. Jag vet inte riktigt om jag vill ha det så. Jag har funderat ett tag på att sätta lösenord på bloggen men samtidigt känner jag att jag inte har något hemligt här. Jag lägger upp oredigerade bilder som beskriver mitt utseende precis som jag är osminkad som sminkad. Inge jävla trix så att folk tror att man ser annorlunda ut. Mina texter skriver jag utifrån hjärtat och mina tankar. Nu har det inte blivit så mycket djupa texter på senaste tiden. Har mer varit om min vardag.

Har börjat intressera mig mer och mer för kläder nu. Ser kombinationer i huvudet när jag ser ett plagg. Har funderat på att skriva mer om kläder och ytlighet istället för om mitt liv. Eller kanske en blandning mellan allt. Jag vet inte. Vi får se hur det blir med de. Men ni kommer garanterat få se mer av kläder och modenyheter och annat skoj. Vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Josefine

DU ÄR SÅ FIN SOFIE!

2012-01-06 @ 12:49:21
URL: http://josefineeee.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Men va söt! :D

2012-01-06 @ 23:42:48
URL: http://sofiestought.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0