Proffs hårvårdsprodukter

När jag var hos frissan i början av januari sa hon att mitt hår behövde olja minst en gång i veckan och förra veckan köpte jag två budget oljor från.. är de H&Ms egna märke "proffs"? Aja skit samma de går och köpa på H&M iallafall. Och jag måste säga att de är as bra. Iof har jag ny hårinpackning med och mitt hår har verkligen aldrig mått så bra som de gjort nu. Känns inte som att jag tar i mitt eget hår längre. Det är så mjukt och ser så otroligt bra ut och de kostar typ 50kr eller vad de kostade. Ett fett tips till er som är lika snåla på att lägga pengar på skönhetsprodukter när man verkligen inte är intresserad av de! Hahah skön jag är så använder jag typ bara id smink dubbbbbelmoral på Sofie Jansson!

Det är de två till höger som är oljorna. De luktar så otroligt gott och är billiga!

Sen har vi mina andra favoriter. Torrschampoo i mitt hjärta! det är så otroligt bra för blonda brudar. Alla säger att man ska vänja håret för att inte få fett hår och jag tror de är bullshit har sen sommaren typ tvättat håret två gånger i veckan och de har inte hjälpt. Mitt hår blir lika fett iaf. Så torrschampoo är ett tips till er som också har tvättat sönder erat hår!

Sen har vi volympudret som ger håret väldigt strävt men de är bara för stunden. Använder inte de så ofta har gjort de fåtal gånger men kommer bli mer nu ;)

Är väldigt nöjd med dessa produkter och nu har de specialpriser på dem på H&M så fynda!!!


NU BÖRJAR TOP MODEL SVERIGE PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Skorna jag köpte från topshop kostade runt 300 kr :)

2012-02-01 @ 00:54:39
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Tack får åka och pröva ett par! :)

2012-02-01 @ 17:51:48
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0