God natt eller nått..

Har suttit och pluggat engelska hela kvällen hjärnan vill inte ta emot mer nu men jag har en halv "uppsatts" kvar. Den måste vara klar innan 9.20 imorgon. Jag orkar inte men jag måste. Inga bussar matchar heller. Döööö!

Haft en toppen helg som jag tänkte berätta om imorgon, tänkte även tipsa er om en suuuper sak!

Imorgon ska jag ha min lektion på 40 min *wey* sen tror jag att jag sitter på körskolan någon timme och gör två tester sen går jag nog till centrum och lämnar tillbaka ett par tights sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Tänker iaf inte vara hemma eftersom städerskan är här imorgon och man känner sig så ivägen då ;P

Ne nu ska jag skriva lite och sen sussa. Borde egentligen sussa direkt med tanke på att de kommer gå som skit men hatar att komma till en lektion och inte gjort läxan eller pluggat ordentligt till ett prov :(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0