Måndag

Gud vad min kropp inte mår bra efter träningen i onsdags. Vi körde fys och väldigt mycket match. Men min kropp är totalt urfunktion. Har ont i hela kroppen. Kan knappt röra mig. Känner mig som en kärring. Och nej de är inte normalt att ha träningsverk i en vecka men och andra sidan kanske med tanke på att sist jag träna var i slutet av november.. så då kanske det är ok? Men ska iaf boka in en massage snart så att kroppen får lite lugn och ro ;)

Så träningen igår gick som skit. Hade ingen lust att röra på min kropp som kändes som en 100kgs kropp. Men det är bara att träna alla träningarna nu så att man blir uttagen till cupen i början av februari.

Helgen har varit riktigt lugnt och skön. Har fixat väldigt mycket här hemma, rensat i lådor i badrummet och fixat där sånt som inte städerskan gör. Annars mys, tjejerna och inte så mycket annat ;)

Nu iväg till skolan, börjar 12.55 inte helt fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0