SÅ JÄVLA BRA!

Idag sov jag typ en HEL natt. Vaknade någon gång och somnade om direkt. Det var fan inte igår kan jag säga er! Och jag kom inte ihåg mina drömmar. Så jävla skönt! Med andra ord sov jag bra, jag är as glad! Det behövdes med andra ord. Kul för er att höra om mina sömnproblem men det är ju upp till er att läsa om det eller hur ;)

Dagarna rullar, jag mår riktigt bra. Det känns bra med skolan och allt som jag bekymrat mig om innan. Jag är shoppingtokig och gör fynd hela tiden. Tänkte visa er mina senaste någon dag. Är riktigt nöjd! Den som säger att pengar eller shopping inte gör en glad kan ju hänga sig själv. Det är det bästa som finns. Fast de beror ju kanske på om man prioriterar saker och ting rätt haha förlåt va bara tvungen ;) Åh de finns så underbar musik. Ja jag mår bra helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-01-14 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0