Onsdag

Igår gick jag upp klockan 5.. Kunde inte somna om. Va så nervös inför halkan haha. Varför var jag de? Herregud de är ju typ omöjligt att inte få godkänt haha. Tänk att man alltid ska tro de värsta. Klarade de hur som helst. Hade en lunch dejt och tog en powernap mitt på dagen och de va så skönt. Sov så jävla djupt! När jag kom hem så var jag som en zombie. Somnade halv elva. När hände de senast liksom? Och sov till åtta imorse. Hur underbart? Och idag har jag aldrig varit piggare :D

Idag fick jag min typ andra riktiga lön haha. As glad, är som ett barn på julafton! Så efter skolan gick jag till banken och fixa min äckliga dosa. Så nu kan jag föra över pengar. Efter de tog jag och sabbe en sväng förbi centrum och fika och shoppa lite. Jag köpte två underbara ringar och ett armband från kapphal. Är helt överlycklig så gjorde av med ca 100kr första dagen jag hade fått min lön haha. Men ska lägga undan ganska mycket till sommaren. Så har man troligtvis en resa betald iaf :D

Imorgon blir de sovmorgon eftersom jag stänger imorgon på gina så ni får ha en fin dag och natt ;)

Ny mössa som jag fick i födelsedagspressent, ny jacka från H&Ms barnavdelning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0