Idag fyller jag 19år

För ett år sen fyllde jag 18 då var jag en bland de lyckligaste människorna i hela världen. Jag var kär lycklig och allmänt glad. Vid 00.00 Så hördes det raketer och några minuter senare kom pappa och nicke ner med champange. Jag var inte ensam utan hade M vid min sida. Allt va verkligen perfekt. Jag fick gå och lägga mig med den fina och vakna upp. Det var som om jag levde i en dröm. På kvällen så kom mina fina vänner och släktingar hem och åt hos mig och vi hade de verkligen trevligt. Det blev ingen utgång. Jag fyller ju ganska tidigt eller hur. Så det är inte så många som hinner bli 18.

Idag invigndes födelsedagen med raketer. Trodde bara man fick det när man var 18, men tydligen när man fyller 19 med. De var super fint! Dock så var jag ensam och är lycklig på ett annorlunda sätt. Dock saknade jag kärleken men det är ju bara något utöver de vanliga. Tar inget förgivet längre. Lite senare ikväll kommer mina släktingar och vänner hit. Vi ska äta och fika här sen så ska vi brudar ut. Vi kan ju låtsas att jag fyller 18 iår så att det blir lite speciellt ;) Men det kommer det att bli. Jag längtar verkligen. Dock fick jag ingen sömn i natt typ så vi får se hur mycket jag orkar. Ett tips stäng av vibratorn eller ta bort fb från mobilen. Samma natt du fyller år!!

Det är rörigt här hemma idag. Hantverkare är här och jobbar. Kommer inte in i min egen klädkammare så kommer sitta i min morgonróck tills hantverkarna går. Vill inte öppna hela dörren till garderoben då de kommer in massa sågspån och skit! Ni får ha en bra dag! För de ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0