Fredag

Skrev för några dagar sen att verkligen allt i mitt liv va bra och vet ni det blev ännu bättre idag. Fick förfrågan om jag ville börja jobba varannan helg på gina. Jag är så glad!! Folk frågar mig hela tiden blir de inte drygt och stå och vika kläder hela dagarna? Men det är så mycket mer än så. Och faktiskt så skulle jag kunna stå och vika kläder hela dagarna. Varför är min garderob hemma hos pappa mitt favoritrum? Kan stå där inne i flera timmar och hålla på och fixa och trixa. Och hemma hos mamma kan jag stå och göra om i byråerna och klädställningen hur llänge som helst. Jag trivs iaf och det är de som är huvudsaken :D

Igår skulle jag "testa" och stänga själv eftersom att jag ska börja stänga själv nu när jag ska börja jobba. Det gick väl ganska så bra. Har fler kvällar att "öva" på ;) Fast man blir lite sne i huvudet av att komma hem vid 20.40 typ :P Såg ni revange? Älskar de!

Idag har det varit praktik sen shopping med mamma efter de. Båda fick med oss ganska mycket fint hem faktiskt!

Nu ska jag kolla på någon kass film och sedan sussa. Blir nog tidigt idag. PUSS fina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIISSS!!!!!!! :D<3

2012-01-22 @ 22:58:50
URL: http://sofieslittleplace.devote.se/
Postat av: SOFIE

TACK SÖTNOS :D <3

2012-01-23 @ 19:54:44
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0