Ett steg närmare körkort

Vilka chilliga dagar som varit. Men det är okej. Att äta allt sött som finns här hemma. Inte gå mer än från sovrummet till köket från köket till vardagsrummet. Tänk hur många tjejer som skulle sitta och ha panik nu om de var lika dant för dem. Alltså jag tycker synd om sånna människor skulle vilja krama om er. Ge er lite kakor och toastar och ha kul istället för ha en spärr i huvudet att du inte får äta onyttigt. Vid de här laget vet ni vad jag tycker om sånt. Haha ingen nyhet direkt. Ps okej folk som är större, de ska självklart tänka på vad de äter men fan inte människor med 0% fett på kroppen. (oftast de som klagar)

Igår var jag på riskettan. Jag trodde att jag var den ända som skulle bli underkänd. Jag var den ända som sa vad jag tyckte och tänkte. Jag va den som stod ensam i ett hörn när vi hade värderingsövningar, men jag sa fortfarande de jag tyckte. När kvällen led mot sitt slut så sa läraren det är 2st som har blivit underkända. Jag trodde verkligen det var jag och en till tjej som inte ens vågade beskriva sig själv. Men sen sa hon att hon skoja och ingen förstår lättnaden som släppt från hjärtat..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0