Äckel skola

Är så irriterad på skolan. Har anpassat mig efter dem nu när det gäller mitt stöd till engelskan. Har flyttat praktiktider och div. Och nu har två lektioner varit inställda och idag fick jag reda på att vi bytt dagar och tider. Orkar inte de. Jag har nu en lektion på tisdagar. Tisdagar då jag var ledig. Jag har bokat in flera olika läkarbesök på tisdagar och allt som kommer hända för mig nu i vår. Just för att jag inte vill vara borta från skolan. Och nu kommer jag missa min engelska flera gånger. Och jag BEHÖVER VERKLIGEN HJÄLP! Usch varför inte fråga eleverna. Eller ha de som förut. Blir så irriterad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som är knepigt med engelskan?

2012-01-20 @ 15:36:22
Postat av: SOFIE

Allt, fick ig på alla delar nu i höstas. Har svårt att sätta ihop meningar och ja allt med engelska är jag världelös på :(

2012-01-20 @ 22:13:27
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Funkar det inte att titta på en massa serier då? Bara att lyssna och se mönstret ;)

2012-01-22 @ 01:59:56
Postat av: SOFIE

A tänkte faktiskt börja kolla med engelsktext och börja på nya serier ;)

2012-01-22 @ 16:06:09
URL: http://sofiestoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0