2012

Det är 2012, hur sjukt?

Hade världens trevligaste middag igår med tjejerna. Den var verkligen super lyckad! Vi satt och snacka om året och om vad man hade gjort och inte gjort iår. Samtidigt åt vi god trerätters middag. Åh sånna här kvällar som man minns! Vid halv elva åkte vi till en lokal i sundsborg. Hade det trevligt där men men 12slaget slog kål på mig jag hatar och frysa jag får verkligen panik. Men det var så jävla fint på tolvslaget MASSA raketer och trevliga människor!

Har så mycket mer bilder men mina vänner skulle DÖDA mig om jag la upp dom hahahahahahahahahahah tjejer, vänta tills ni får se dem hahahahahahhah!!!

Tack för en bra kväll brudar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0